Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Dimecres 22 de maig, "Busca i ...

Dimecres, 17 de maig de 2017

TALLER

Dimecres 22 de maig, "Busca i troba a la Biblioteca: Formació del catàleg Argus": taller per conèixer com funciona el catàleg en línia "Argus"

El curs tindrà lloc, a les 18, a l'Auditori Petit de la segona planta. Activitat gratuïta. Cal inscripció prèvia.

"Busca i troba a la biblioteca", curs per conèixer el catàleg Argus

La Biblioteca Pública Carles Rahola organitza de nou, dimecres 10 de maig a les 18 de la tarda, un taller que facilitarà als usuaris la cerca de documents a les biblioteques.

Al curs els usuaris aprendran les prestacions que ofereix el catàleg en línia Argus de les biblioteques del sistema de lectura pública de Catalunya: quins llibres té la biblioteca, la seva disponibilitat i ubicació, o com renovar préstecs des de casa, entre d’altres possibilitats.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia:

-per correu electrònic (bpgactivitats.cultura@gencat.cat)

-per telèfon (972 20 22 52)

-presencialmentals taulells de la Biblioteca.

DataDimecres 22 de maig.

Hora: 18:00.

Lloc: Auditori Petit (2a planta)