Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Dijous 1 de juny, a les 19:00 ...

Dimarts, 16 de maig de 2017

XERRADA

Dijous 1 de juny, a les 19:00 h: "Parlant des de l'Atlàntic", a càrrec de Quim Carreras, dins del 5è Cicle de xerrades sobre viatges "A la carretera".

Les Biblioteques de Girona i la llibreria Ulyssus organitzen, per cinquè any, aquest cicle de xerrades a les diverses biblioteques de la ciutat. L'acte a càrrec de Quim Carreras "Parlant des de l'Atlàntic", tindrà lloc a l'Auditori Gran de la planta baixa de la Biblioteca Carles Rahola.

“Parlant des de l'Atlàntic”, de Quim Carreras.

Maig és el mes del cicle de conferències "A la carretera" a les Biblioteques de Girona.

Per cinquè any consecutiu, aquestes, juntament amb la llibreria Ulyssus, conviden al llarg del mes a la descoberta de diversos indrets del món de la mà de viatgers escriptors disposats a compartir les seves experiències al voltant d'una afició, d'una inquietud personal o d'una opció professional; i a conèixer els llibres en què han traslladat aquestes vivències.

L'eix central del cicle, que tindrà lloc durant cinc dijous i un divendres a partir de l'11 de maig, són les xerrades de viatgers i exploradors a qui el fet de viatjar ha influït de forma important en el seu trajecte vital i ha suposat una important font d’experiència, de coneixement i de sensacions.

També hi ha programades activitats paral·leles per a adults i per a públic infantil.

Dijous 1 de maig, a la Biblioteca Carles Rahola, serà el torn de Quim Carreras, qui realitzarà la xerrada "Parlant des de l'Atlàntic": títol d'un dels seus llibres.

Quim Carreras  proposa la travessia de l'Atlàntic en solitari, conscient de les dificultats que això comporta, però segur de si mateix.

Va navegar amb el Bora Bora, una embarcació que coneix a la perfecció i que s'estima com a un fill.

Cuidant-se l'un a l'altre van superar totes les adversitats fins a proclamar-se guanyadors de la seva categoria: navegants solitaris.

Es pot consultar la resta del programa del 5è Cicle "A la Carretera" en aquest enllaç.

Organitza: Biblioteques de GironaLlibreria Ulyssus.

Data: Dijous 1 de juny.

Lloc: Auditori Gran de la Planta Baixa.

Hora: 19:00 h.