Revetlla de Sant Jordi a la Biblioteca Pública Carles Rahola

La biblioteca se suma a les activitats de la Revetlla de Sant Jordi que celebren les biblioteques de Catalunya amb motiu de la Diada de la rosa i el llibre.

26/03/2018 08:03
Revetlla Sant Jordi

La Revetlla de Sant Jordi és un projecte impulsat pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya que aquest any arriba a la sisena edició ja consolidada i estesa arreu del territori: a l'edició de 2017 hi van participar 7.500 persones a les 214 activitats que van organitzar les 138 biblioteques d'arreu de Catalunya que es van sumar al projecte.

Enguany se celebrarà divendres 20 d’abril i la Biblioteca Pública Carles Rahola s’hi suma amb un acte festiu i nocturn, on els conductors i conductores dels diferents clubs de lectura de la biblioteca recomanaran títols als assistents. Així mateix, se celebrarà un sorteig d’alguns dels títols recomanats. L’acte finalitzarà amb un pica-pica i una copa de cava per brindar per aquesta Diada.

A partir del dia 9 d’abril es poden recollir les invitacions de la Revetlla de Sant Jordi al taulell principal de la planta baixa, màxim dues per persona. Les invitacions tenen també imprès el número amb que es participarà al sorteig.

És imprescindible portar-la el dia de l’acte i entregar-la a l’entrada per accedir a la biblioteca i per participar al sorteig.

Es preveu que l’acte finalitzi a mitjanit. Bona Revetlla i bones lectures.

Dia: divendres 20 d’abril

*Entrada a l’acte amb prèvia invitació

REVETLLA DE SANT JORDI 2018