La programació informàtica d'agost ofereix cursos en diversos horaris per a la comoditat de l'usuari

La Biblioteca Carles Rahola ofereix diferents cursos d'informàtica com ara "Descobreix Youtube", "Facebook des de zero"... entre molts d'altres

05/08/2017 08:08
Cursos d'informàtica al juny

Cursos d'informàtica al desembre.

Per aquest mes d'agost continua l'oferta de cursos d'informàtica per als joves. Aquest mes es farà el taller "Com ser un Youtuber", activitat que es realitzarà el dijous 31 d'agost a les 18 h.

Com és habitual es mantenen els cursos bàsics (sobre iniciació a l'excel, el funcionament bàsic del mòbil o l'iniciació al word.

El format càpsula dels cursos, amb classes de matí o de tarda d'una hora i mitja de durada, permet que els usuaris escullin i s'apuntin de forma gratuïta als cursos que s'adaptin millor a les seves necessitats i disponibilitat.

Els cursos es divideixen en quatre seccions:

• Taller Jove: cursos especials per a usuaris d'entre 14 i 25 anys.

• Nivell de cursos bàsics d'introducció a la informàtica.

• Nivell de cursos dirigits a usuaris amb uns coneixements bàsics assolits.

• Nivell per usuaris avançats.

Inscripcions:

Les inscripcions als cursos es realitzen al taulell de la primera planta de la biblioteca o enviant un correu electrònic a bpgirona.cultura@gencat.cat.

Les classes es realitzen a l’aula d'informàtica, situada al primer pis de la Biblioteca Carles Rahola.

La biblioteca només es posarà en contacte a través de correu electrònic amb els usuaris inscrits si hi ha llista d’espera.

En cas de no poder assistir al curs, es recomana que se n'avisi trucant al 972 20 22 52 per tal que es pugui alliberar la plaça.

Consulta el calendari dels cursos d'agost

La biblioteca també disposa d'un servei de consulta de dubtes gratuït a l'Aula d'Informàtica del 1r pis de la biblioteca en els següents horaris:

Matins: de dimarts a dissabte, de 10:00 a 10:45 h.

Tardes: de dilluns a divendres, de 16:30 a 17:30 h.

PROGRAMACIÓ INFORMÀTICA