Exposició “Premis d’Arquitectura de les Comarques de Girona 2017”

L'exposició Premis d'Arquitectura de les Comarques de Girona 2017 recull els 43 projectes seleccionats d'entre les 91 obres presentades a aquesta 20a edició.

08/01/2018 10:01
PremisArquitecturaGirona

Després de passar per l’Espai Santa Caterina de l’Edifici de la Generalitat de Catalunya a Girona, per l’Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa i per la Delegació de l'Alt Empordà del COAC, l'exposició dels projectes seleccionats de la vintena edició dels Premis d’Arquitectura de les Comarques de Girona 2017 acaba el seu viatge a la Biblioteca Carles Rahola de Girona.

La inauguració serà el divendres 12  de gener de 2018, a les 19.30 hores, i comptarà amb la conferència Llindars domèstics, a càrrec de l’equip d’arquitectes format per Emiliano López i Mònica Rivera, premiats ex aequo en la categoria Arquitectures amb l’obra Dues cases de suro a Palafrugell.

L'exposició Premis d'Arquitectura de les Comarques de Girona 2017 recull els 43 projectes seleccionats d'entre les 91 obres presentades a aquesta 20a edició. Els projectes, adscrits a una de les cinc categories: Arquitectures, Interiors, Paisatges, Efímers i Més 10, han abordat diferents escales de treball, entorns i formes d’intervenció. En aquesta edició, i amb la finalitat de fer partícip i mostrar al conjunt de la ciutadania l’arquitectura de les comarques de Girona, els visitants a l’exposició que va tenir lloc entre el 13 de març i el 30 d’abril de les obres presentades, han decidit, amb el seu vot, el Premi de l’Opinió.

El projecte expositiu d’aquest any ha estat comissariat i dissenyat per estudi nus, que en aquesta edició, aposta per un format digital mostrant a través d’imatges en gran format les obres arquitectòniques, que seran les protagonistes. L’exposició es planteja com el suport d’imatges fixes i en moviment i incorpora un moble on seure situat enfront d’una gran pantalla. El banc alhora és el suport del catàleg imprès de l’exposició que permet aprofundir en cadascuna de les obres seleccionades i premiades.

Organitza el Col·legi d’Arquitectes de Girona

Data de la inauguració i conferència: divendres 12 de gener a les 19:30h