Taller infantil “M'agrada el Pop-up!”

Els infants s’introduiran a la creació d’aquests llibres il·lustrats que requereixen de la interacció manual del lector.

07/12/2017 11:12
Pop-up

La Sara Tornos ens portarà una mostra de llibres pop-up i ens farà una sessió de contacontes de llibres animats. A més, ens ensenyarà com crear el nostre propi llibre pop-up de fins a tres pàgines o una postal individual a partir de dibuixos fets pels propis infants.

Aquesta activitat té una durada de 80 minuts i va adreçada a infants a partir de 3 anys acompanyats d’un adult i de 6 anys si venen sols.

Data: divendres 15 de desembre

Lloc: Sala de Formació de la Primera Planta

*Cal inscripció prèvia a la biblioteca, trucant al 972202252 o enviant un correu electrònic a bpgirona.cultura@gencat.cat tot indicant el nom, número de carnet de la biblioteca i el telèfon.

TALLER INFANTIL