ARTISTEJA: Exposició retrospectiva de les propostes de l’any 2017

Des del 9 de gener al 9 de febrer es podrà visitar totes les obres col·lectives.

09/01/2018 15:01
Exposició Artisteja

L’Artisteja és una iniciativa de la Biblioteca Carles Rahola, que ofereix la possibilitat de participar en un treball artístic col·lectiu que cada mes i mig planteja un creador o creadora, i que es troba emmarcat a la Sala d’Arts de la primera planta. L’objectiu d’aquest projecte és fomentar la participació dels usuaris que visitin aquest espai, aproximar l’acte creatiu i fomentar la col·laboració, l’observació i la imaginació.

La Sala d’Exposicions de la Biblioteca Carles Rahola acull del 9 de gener al 9 de febrer l’exposició del tercer aniversari de l’Artisteja. Es tracta d’un resum de les propostes de creació participativa que han tingut lloc al llarg de l’any 2017.

Dates: del 9 de gener al 9 de febrer

Lloc: Vestíbul de la Planta Baixa