Codeclub a les biblioteques

Si tens entre 8 i 12 anys i vols iniciar-te en la programació amb SCTATCH aquesta és la teva oportunitat.

13/11/2017 13:11
Codeclub

Codeclub “Aprèn a programar”. Els CodeClubs són una xarxa d’activitats gratuïtes i gestionades per voluntaris. Tenen per objectiu donar, als infants, l’oportunitat d’aprendre a programar. En un món cada dia més digital, saber programar és una habilitat molt important perquè els nens puguin desenvolupar altres habilitats com ara la resolució de problemes, el raonament lògic o contribuir a altres ciències relacionades. És important que, avui en dia, els nens sàpiguen com funcionen les eines que utilitzen a diari.

Data: Cada dilluns i cada dimarts a partir del dia 20 de novembre (12 sessions). Els dilluns per a joves de 10 a 12 anys i els dimarts per a infants de 8 a 9 anys.

Lloc: Aula d’informàtica (1a planta)

Hora: 18h a 19.30h

* Inscripcions gratuïtes a la biblioteca, al telèfon 972202252 i al correu electrònic xgraells@gencat.cat tot indicant el nom, número de carnet de la biblioteca i el telèfon.

ACTIVITAT INFANTIL