S'obren les inscripcions pel Club d’Escriptura

Aquesta activitat té per objectiu crear composicions literàries i compartir-les amb els diferents participants.

02/01/2018 12:01
Club d'escriptura

T'agrada escriure? T'agrada compartir el que escrius? Et convidem a les nostres trobades mensuals del club d'escriptura, reunions on compartir el teu procés creatiu i els teus textos. Cada mes et proposem un tema perquè escriguis durant trenta dies.

Aquestes trobades consisteixen en sessions d'una hora i mitja on xerrarem, llegirem i compartirem experiències sobre la creació literària. Un punt de trobada pels amants de l'escriptura.

A càrrec de Belqui Leal

Dates: els dimecres 17 de gener, 7 de febrer, 7 de març, 4 d'abril, 9 de maig i 6 de desembre

Hora: de 16:30h a 18:00h

Lloc: Aula de Formació de la Primera Planta