S'obren les inscripcions per participar al club de lectura "El Pont dels jueus”

03/08/2017 08:08
pontjueus

S'obren les inscripcions per participar al club de lectura "El Pont dels jueus”, una novel·la d'aventures, passions i misteris a la Catalunya medieval.

La pròpia biblioteca és l'encarregada de facilitar als usuaris els exemplars de la novel·la. Els participants l'hauran de llegir i tindran l'oportunitat de comentar-la juntament amb el seu autor, Martí Gironell, el dia de la trobada. L'activitat es realitzarà el dimarts 26 de setembre a les 18 h.

Les inscripcions es poden fer a la biblioteca o trucant al 972202252.

Resum: Prim Llombard rep l'encàrrec del comte de Besalú de construir un pont fortificat. Malgrat que els habitants de la vila veuen aquesta obra com a providencial, el constructor aviat sofreix els obstacles d'una intriga per afavorir que un altre senyor s'apoderi del comtat. Els conspiradors fan servir tots els seus poders a l'abast, naturals i sobrenaturals, per aconseguir el seu objectiu. Confinada al call, la comunitat jueva passa a ser un suport indefugible en l'intent d'aturar aquest atac.

Data: Dimarts 26 de setembre

Hora: 18:00 h

Lloc: Auditori Petit (2a planta)

A càrrec de: Martí Gironell, autor de la novel·la