somjocs

somjocsjugant

La Biblioteca Carles Rahola disposa d’una sèrie de propostes lúdiques per tal que els usuaris puguin explorar la seva vessant més juganera.

Consisteix en diferents jocs ubicats a diversos espais de la biblioteca. Són jocs participatius individuals, i es van sumant a la col·laboració dels altres usuaris.

Mots encreuats: La biblioteca proposa una sèrie de mots encreuats per tal que es puguin realitzar conjuntament entre els usuaris als que els vingui de gust jugar-hi. On el trobareu? Al Quiosc de la Planta Baixa.

Deconstrucció i reconstrucció de textos literaris: La biblioteca posa a l’abast dels usuaris un seguit de paraules enganxades en una taula de feltre, els usuaris hauran de fer volar la seva imaginació i crear frases, ja sigui la original, o bé d’altres. On el trobareu? A l’espai lúdic de la Primera Planta.

Puzzle: La biblioteca proposa la construcció d’un puzle de manera collectiva. On el trobareu? A l’espai lúdic de la Primera Planta i a la Planta Baixa a la zona infantil.

Escacs: la biblioteca posa a disposició dels usuaris una taula ja preparada amb el seu tauler i les peces corresponents. On el trobareu? A l'espai lúdic ubicat entre la Sala d'Arts i la de Ciències de la Primera Planta.

Trivialet: La biblioteca disposa de nombroses preguntes de Trivial a la sala infantil de la biblioteca. Podeu participar-hi contestant-ne una, diverses, o totes, segons les ganes de jugar que tingueu. El guanyador serà l'encarregat de triar la música de tancament dels dissabtes.

El dau: si vols jugar a un joc que tenim i no en saps, ens ho pots preguntar. I si et van regalar un joc i no saps per on començar... porta’l i te n’ensenyarem.

Préstec de jocs: la biblioteca té repartides dues vitrines amb tots els seus jocs disponibles per a jugar en el seu interior quan es vulgui, hi ha una vitrina a la Sala Infantil ubicada a la Planta Baixa i una altra a la Mediateca, a la Primera Planta.

Data d'actualització:  18.03.2017

Destaquem