Cinefòrum

El Cinefòrum  és una activitat de llarg recorregut de la biblioteca que té per objectiu principal dinamitzar la col·lecció de cinema en format DVD i difondre la cultura cinematogràfica amb pel·lícules de qualitat i temàtica diversa. La idea és veure bon cinema en grup i compartir les opinions dels participants per fomentar el debat, que compta amb un moderador que és personal bibliotecari del centre.

La projecció col·lectiva de les pel·lícules s’organitza en cicles temàtics per temporades, d’octubre a juny;  són 9 sessions en total que,  actualment,  es duen a terme l’últim dijous del mes a la tarda en horari d’obertura de la biblioteca. Les sessions  engloben una breu presentació inicial, el visionat i un petit debat al final, tot plegat en dues hores i mitja. Són d’entrada lliure i gratuïta, i no cal inscripció a l’activitat.

L’actual temporada 2016-2017 de Cinefòrum presenta el cicle “Premis de Cinema Europeu : una mirada a Europa” i consisteix en una selecció de pel·lícules que han estat reconegudes pels premis anuals que atorga l’Acadèmia Europea de Cinema (European Films Academy).

*Consulta l'agenda de la biblioteca

Data d'actualització:  31.03.2017